Rimmel: kratka istorija Brend potiče još iz 1834. godine kada je tinejdžer Eugene Rimmel postao šegrt u očevoj tek otvorenoj parfimeriji u Londonu. Već sa 24, Eugene je i sam bio vešti parfimer, kao i dobar poznavalac kozmetike, i ubrzo je otvorio sopstvenu radnju u ulici Regent. Posle njegove smrti 1887, posao su preuzeli njegovi sinovi, i brend je nastavio da raste i razvija se.
Za Rimmel, oči su uvek bile u na prvom mestu i zato je posebna pažnja posvećivana maskarama koje su se prodavale kao lude. Zapravo, reč ’rimmel’ znači maskara na mnogim jezicima. Ko bi rekao?
Bilo kako bilo, Rimmel je nekoliko puta promenio vlasnika od Drugog svetskog rata do danas, ali je poslednjih 16 godina deo kompanije Coty Inc. Asortiman ovog brenda se sada prodaje u preko 40 zemalja i nesumnjivo je najprodavanija britanska kozmetička marka.
Rimmel-ovu prvu radnju u ulici Regent otvorio je 1834. godine tada 24-godišnji Eugene Rimmel koji je bio šegrt u očevoj parfimeriji. Prema Rimmel-ovoj legendi, Eugene je putovao svetom u potrazi za novim sastojcima i idejama dok je londonska elita hrlila u njegovu parfimeriju kako bi se domogla egzotičnih parfema, sapuna i kupki. Eugene je takođe prepoznao moć reklamiranja, stvarajući raskošne kataloge za naručivanje putem pošte koji su učinili brend dostupnim široj javnosti.