Kvintesencija ženskog luksuza Godine 1978, Margaretha i Wolfgang Ley su predstavili svoju prvu kolekciju pod nazivom „ESCADA – Sporty Elegance“. Ovaj događaj je postavio temelj za novu poslovnu ideju koja je bila jednako jednostavna i uspešna: ’demokratizacija’ visoke mode. ESCADA je nudila tkanine vrhunskog kvaliteta, kroja i izrade po pristupačnim cenama; sofisticiran i maštovit dizajna i neverovatnu udobnost; sistem pojedinačnih odevnih predmeta čije su se boje savršeno uklapale kako bi omogućile kombinovanje i nošenje tokom više sezona.
Danas je ESCADA reinterpretirala svoj brend na nov i savremen način: kul glamur, senzualna ženstvenost i moderna elegancija jesu osnovne karakteristike ovog brenda. Prvi ESCADA parfem je predstavljen 1990. i nazvan je po svojoj kreatorki ESCADA Margaretha Ley. Bočica je imala jedinstven i ženstveni oblik srca koji je reflektovao ženstvenu i senzualnu stranu mirisa.
Godine 1993, ESCADA je predstavila prvi sezonski miris sa letnjim parfemom ograničenog izdanja po imenu „Chiffon Sorbet“. Miris je bio inspirisan modnom kolekcijom brenda za proleće / leto. Ovim potezom, ESCADA je postala pionir koncepta sezonskih ograničenih izdanja i otpočela jednu od najuspešnijih letnjih kolekcija mirisa u istoriji parfimerstva.